Lastest News

ၾကြေရာက္လာသူအေပါင္း ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ပါးလံုး ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ပါေစခင္ဗ်ာ...

Saturday, December 19, 2009

ေႏြးေထြးေသာ ေန႔ရက္မ်ား

ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ မိသားစု ငါးေယာက္ရွိပါတယ္။ ေမေမေမြးခဲ့တာေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ေအာက္သံုးႏွစ္ငယ္တဲ့ ညီေလးတစ္ေယာက္ရယ္ပါ။ ဒါေပမယ့္ ေဖေဖမဆံုးခင္မွာ ညီေလးတစ္ေယာက္ကို ေမြးစားခဲ့ပါတယ္။ ေဖေဖက ၂၀၀၆ ဇြန္လ ၁၁ ရက္ေန႔မွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို အၿပီး တိုင္ႏႈတ္ဆက္ၿပီး လူ႔ေလာကၾကီးကထြက္ခြာသြားခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ထမင္းစား၀ုိင္းေလးမွာ အိမ္ေထာင္ဦးစီးေနရာေလး လြတ္ သြားခဲ့ပါတယ္။ အခုလဲ ေနာက္ထပ္တစ္ေနရာလြတ္ခဲ့ျပန္ၿပီ။ အဲဒါကေတာ့ ညီေလးပါ.. သူ ၁၀ တန္းေအာင္ေတာ့ စစ္တကၠသိုလ္တက္ ဖုိ႔ေရြးခ်ယ္ခဲ့ပါတယ္။ သူအရမ္းစိတ္အားထက္သန္ေနေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ေမေမ မတားျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။ သူျဖစ္ခ်င္တာကိုျဖစ္ေအာင္ လုပ္ ေပးခဲ့ပါတယ္။ ေဖေဖ့ဆႏၵလဲ ပါခဲ့တယ္ေလ။ ညီေလးက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကုိ ခြဲၿပီး ျပင္ဦးလြင္ စစ္တကၠသုိလ္မွာ သြားတက္ေနတာ အခုဆို တစ္ႏွစ္တင္းတင္းျပည့္ခဲ့ပါၿပီ။ အခု ဒီဇင္ဘာလ ၁၆ ရက္မွာ ညီေလး ျပန္ေရာက္လာတယ္။ ပထမႏွစ္သင္တန္းဆင္းၿပီး ျပန္လာရတာပါ။ ခြင့္က ၁ လမျပည့္ခဲ့ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔မိသားစုေလး စည္းစည္းလံုးလံုးနဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္ေနခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒီလိုမိသားစု ဆံုဆည္း ခြင့္ရတဲ့ အခ်ိန္ေလးေတြကို အျမဲတန္ဖိုးထားေနမွာပါ.


ေမေမ ၊ ညီေလးနဲ႔ ညီအငယ္ဆံုး ကုလားေလး


ညီေလးနဲ႔ ညီအငယ္ဆံုး ကုလားေလး


ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ေက်းဇူးရွင္ ခ်စ္ေမေမ


စာေရးသူ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ညီအငယ္ဆံုး ကုလားေလး


ေၾသာ္ အတူရွိခဲ့တဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ ရင္ထဲမွာ သိပ္မသိခဲ့ေပမယ့္ အခုလို မိသားစုအင္အား နည္းပါးတဲ့အခ်ိန္မွာ ခြဲေနရေတာ့ အရမ္းပဲ နာက်င္မိပါတယ္။ စာဖတ္သူတို႔လဲ မိသားစုနဲ႔ အတူေနရတဲ့အခ်ိန္ေလးေတြကို တန္ဖုိးထားႏုိင္ပါေစလုိ႔ ဆုေတာင္းေပးပါတယ္.။

ေမွ်ာ္လင့္သူ

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails